Tuesday, October 27, 2009

After all, I still love you.





Ini adalah perkara yang dilakukan aku apabila kebosanan yang tidak dapat dibendung melanda semasa ujian sejarah kertas2 selama 2jam setengah, aku yang sudah berputus asa menjawab sejam awal ternganga lah memikirkan apa yang harus dilakukan. disebab kan tidak dibenarkan beridiri,berjalan,menonggeng dan membuat bising aku menconteng kononnya meluahkan isi hati. gahh. mau nya mata terlelap tapi aku tahan kerana takut air liur meleleh di atas kertas jawapan. selepas rehat dihidangkan pula dengan kertas matematik2, soalannya susah gila seakan mahu membunuh. perasaan itu seakan baru semalam. Hati, bersabarlah. otak, berfungsilah. semoga aku terus tabah untuk menjawab kertas matapelajaran seterusnya.
semasa sedang termenung jauh menunggu jam loceng menandakan waktu balik sekolah berbunyi, teringat kepada sebuah yang mendalam maksudnya bagi aku.
tak mengapa-A. Rahman Hassan. haha. jiwang? i am.


No comments:

Post a Comment