Monday, September 28, 2009

Untitled.


Malam semakin tua, namun aku masih belum boleh melelapkan mata yang dah pun sembap. mungkin kerana terlalu memikirkan masalah yang dihadapi. ibu cakap, "ika,tidak semestinya yang kita mahukan itu adalah yang mesti kita miliki mungkin juga dia yang harus kita lepaskan."
manusia berubah, saya tidak menyalahkan sesiapa diatas masalah yang sedang saya hadapi,tidak juga menyimpan dendam dan bukan mahu meghaibkan sesiapa, bukan juga menagih simpati kalian, cuma ingin meluahkan rasa kerana saya tidak mahu mati dengan meninggalkan pertanyaan. maaf diatas kekurangan diri, i'd rather see you go away with happiness than to be with me full of loneliness.
terima kasih kerana pernah menyedari kewujudan saya dikalangan mereka.dan terima kasih diatas segalanya.


yang benar,
Nur Afiqah bt A Jalil.

No comments:

Post a Comment